پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز - ایرنا - امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین مسئولان نظام، گفت: مسئولان در هر رده ای از رسانه ای کردن اختلافات جزئی و داخلی پرهیز کنند و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با بیان اینکه در آستانه انتخابات باید با آرامش و همدلی به پیشواز آن برویم، خاطر نشان کرد: مسئولان اختلافات شخصی را بین خودشان حل کنند و با همدلی ضمن خدمت به مردم، در اجرایی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب بکوشند.
آیت الله آل هاشم با اشاره به برگزاری مراسم چهلم جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد، گفت: از مسئولان انتظار هست تا پایان کار ابعاد مساله را بررسی و با جدیت نتایج حاصله را به اطلاع عموم مردم و خانواده های داغدار برسانند.
وی همچنین با اشاره به مناسبت های هفته از جمله 17 دی سالروز کشف حجاب توسط رضاخان اظهار کرد: رضاخان با برداشتن حجاب از سر زنان مسلمان به عفت زنان مومن لطمه وارد کرد اما در نهایت خودش و خاندانش سرنگون شد و قیام مردمی ملت ایران دودمان آناه را برچیده و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به 19 دی سالگرد قیام مردم قم بر علیه رژیم پهلوی در سال 1356 گفت: رژیم شاه قیام مردمی را به خاک و خون کشید اما دامنه اعتراضات شدت یافته و به سراسر کشور انتقال دادند که سبب سرنگونی رژیم پهلوی شد.
آیت اله آل هاشم ادامه داد: اولین شهری که برای شهدای قم مراسم چهلم برگزار کرد شهر تبریز بود که این اقدام شجاعانه مردم آذربایجان سرمشقی برای تمام شهرهای کشور شد تا بر علیه ظلم و جور به پا خیزند.
خبرنگار: نعمت مرادپور ** انتشاردهنده:محمد رستگار

 

اخبار مرتبط:

خبرگزاری فارس :

تسریع در تعیین تکلیف مقصران حادثه ریلی تبریز- مشهد/ پرهیز از رسانه‌ای کردن اختلافات مسؤولان

خبرگزاری مهر : مسئولان اختلافات را رسانه ای نکنند

خبرگزاری صدا و سیما : مسئولان کشور از اختلاف بپرهیزند

 خبرگزاری ایسنا : عفت و تقوای زنان، رضا شاه و پسرش را از میان برداشت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 17 / 10 / 1395برچسب:, توسط میثم